Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

dogodki

 

Vodenje podjetja - Koper / ODPOVEDANO!

17.03.2020


ZAPS organizira regijska predavanja o uspešnem vodenju podjetja in izkušnjah iz prakse, tokrat v Kopru.

Uspešno vodenje prostorsko načrtovalskega podjetja (biroja), poleg strokovnega znanja, zahteva tudi številna druga znanja z različnih področij. Še posebej na začetku se je treba veliko ukvarjati z organizacijskimi problemi (poslovni prostor, ustrezna delovna skupina, ustrezna delovna oprema idr.). Kasneje je treba ob tem še uspešno urejati finance, skrbeti za nenehna prilagajanja zakonodaji, za strokovno izpopolnjevanje in motivacijo zaposlenih ter še mnogo drugega.

Kakšne so specifične težave, s katerimi se spopada podjetje, ki se ukvarja s prostorskim načrtovanjem in projektiranjem in kako jih obvladovati? Enostavnih in enoznačnih rešitev in odgovorov sicer ni, vendar pa bodo na predavanju predstavljene številne izkušnje, ki lahko ponudijo podjetnikom prostorskim načrtovalcem, projektantom in tistim, ki bi to radi postali, različne ideje za reševanjem problemov, s kakršnimi se srečujejo v začetni in nadaljnjih fazah delovanja podjetja.

Na predavanju bodo predstavljene praktične izkušnje Suzane Simič, direktorice zasebnega podjetja Acer Novo mesto d. o. o., z osnovno dejavnostjo prostorsko načrtovanje in projektiranje. Njene izkušnje so bile pridobljene z ustanovitvijo in razvojem podjetja, ki je danes, po več kot 25-tih letih delovanja, eno od večjih zasebnih podjetij na tem področju v regiji in v državi.

Predavanje bo v torek, 17. 3. 2020, ob 14h, v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice Koper, Staničev trg 1, 6000 Koper.

Več o programu izveste tukaj>>.

Prijavite se tukaj>>.

Člani ZAPS za udeležbo na predavanju prejmejo 2 kreditni točki / Sklop D - Poslovanje in management.

Ob prijavi je potrebno plačati kotizacijo, ki znaša za člane ZAPS 15,00€ (z DDV), za člane IZS 30,00€ (z DDV) ter za nečlane 50,00€ (z DDV). Kotizacijo nakažete na transakcijski račun ZAPS: SI56 6100 0001 8357 306. Prosimo, da pri plačilu za namen napišete, za koga je bila kotizacija plačana. Potrdilo o plačilu pošljite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si. Račun vam bomo izstavili po izvedenem izobraževanju. 

Skrajni rok za morebitno odpoved je ponedeljek 16. 3. 2020, tako za člane ZAPS, kot tudi za ostale prijavljene. Če se boste odjavili kasneje ali če se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške kotizacije.