Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

dogodki

 

Razvrščanje objektov in projektna dokumentacija - Zoom

19.10.2020


ZAPS organizira izobraževanje o razvrščanju objektov in izdelavi projektne dokumentacije, kjer bodo predstavljeni Uredba o razvrščanju objektov s pripadajočimi prilogami in tehnično smernico, Pravilnik o podrobnejši vsebini dokumentacije in obrazcih, povezanih z graditvijo objektov ter Pravila stroke ter uporaba Uredbe in Pravilnika pri izdelavi projektne dokumentacije.

Predavala bosta Slavko Gabrovšek, univ. dipl. inž. arh. ter Mima Suhadolc, univ. dipl. inž. arh.

Izobraževanje bo potekalo preko spletne platforme Zoom, v ponedeljek, 19. 10. 2020, od 9h do 14h.

Več o programu izveste tukaj >>.

Prijave >>

Člani ZAPS za udeležbo na izobraževanju prejmejo 3 kreditne točke / Sklop A - Zakonodaja in standardi.

Število prijav je omejeno!

Ob prijavi je potrebno plačati kotizacijo, ki znaša za člane ZAPS 45,00€ (z DDV), za člane IZS in zaposlene pri gospodarskih subjektih, vpisanih v imenik 90,00€ (z DDV) ter za nečlane 150,00€ (z DDV). Kotizacijo nakažete na transakcijski račun ZAPS: SI56 6100 0001 8357 306. Prosimo, da pri plačilu za namen napišete za koga je bila kotizacija plačana, za sklic pa: 00 XXXX (ZAPS identifikacijska številka prijavljenega člana). Potrdilo o plačilu obvezno pošljite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si. Račun vam bomo izstavili po izvedenem izobraževanju.

Skrajni rok za morebitno odpoved je petek, 16. 10. 2020, tako za člane ZAPS, kot tudi za ostale prijavljene. Če se boste odjavili kasneje ali če se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške kotizacije.