Spletna stran ZAPS uporablja piškotke, s katerimi si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Poleg internih piškotkov, ki so nujno potrebni za delovanje strani, uporabljamo analitične piškotke servisa Google Analytics. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. V redu | Več o tem
SLO|ENG
išči
piši

dogodki

 

Pogoji za opravljanje dejavnosti PA in inženirjev - Zoom

22.09.2020


ZAPS organizira spletno predavanje o pogojih za opravljanje dejavnosti pooblaščenih arhitektov in inženirjev.
Za aktivni status poklicnega naziva morajo člani ZAPS imeti urejeno ustrezno obliko opravljanja dejavnosti (5. in 14. člen ZAID) ter sklenjeno zavarovanje odgovornosti za škodo. Robne pogoje za različne možnosti opravljanja dejavnosti, poleg ZAID, določajo tudi drugi predpisi - s področja zaposlovanja, davkov, pokojninskega zavarovanja. Namen pričujočega predavanja je informiranje članov o teh drugih vidikih opravljanja arhitekturne dejavnosti.

Predavala bo Ida Kavčič, univ. dipl. ekon., spec. posl. ekon.

Predavanje bo potekalo v torek, 22. 9. 2020, od 9:00 do 13:00, preko spletne platforme Zoom.

Več o programu izveste tukaj>>.

Prijave >>

Člani ZAPS za udeležbo na izobraževanju prejmejo 3 kreditne točke / Sklop D - Poslovanje in management.
Posebej vabljeni vsi člani, katerim manjkajo kreditne točke iz sklopa B, C ali D za leto 2019, ki jih je potrebno zbrati do 30. 9. 2020.

Število prijav je omejeno! Spletno izobraževanje lahko spremlja 100 udeležencev.

Kotizacija za člane ZAPS znaša 45,00€ (z DDV), za člane IZS in zaposlene pri gospodarskih subjektih, vpisanih v imenik 90,00€ (z DDV)  ter 150,00€ (z DDV) za nečlane. Kotizacijo nakažete na transakcijski račun ZAPS: SI56 6100 0001 8357 306. Prosimo, da pri plačilu za namen napišete za koga je bila kotizacija plačana, za sklic pa: 00 XXXX (ZAPS identifikacijska številka prijavljenega člana). Potrdilo o plačilu obvezno pošljite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si. Račun vam bomo izstavili po izvedenem izobraževanju.

Skrajni rok za morebitno odpoved je ponedeljek, 21. 9. 2020, tako za člane ZAPS, kot tudi za ostale prijavljene. Če se boste odjavili kasneje ali če se ne boste odjavili, vam stroškov kotizacije ne bomo vrnili.

Po plačilu kotizacije, boste prejeli potrditev prijave. V obvestilu boste prejeli tudi povezavo do spletne učilnice ter navodila za dostop.