Vodenje podjetja - izkušnje iz prakse, Zoom
Dogodek
Aktualno
Uspešno vodenje prostorsko načrtovalskega podjetja (biroja), poleg strokovnega znanja, zahteva tudi številna druga znanja z različnih področij. Še posebej na začetku se je treba veliko ukvarjati z organizacijskimi problemi (poslovni prostor, ustrezna delovna skupina, ustrezna delovna oprema idr.). Kasneje je treba ob tem še uspešno urejati finance, skrbeti za nenehna prilagajanja zakonodaji, za strokovno izpopolnjevanje in motivacijo zaposlenih ter še mnogo drugega.
Kakšne so specifične težave, s katerimi se spopada podjetje, ki se ukvarja s prostorskim načrtovanjem in projektiranjem in kako jih obvladovati? Enostavnih in enoznačnih rešitev in odgovorov sicer ni, vendar pa bodo na predavanju predstavljene številne izkušnje, ki lahko ponudijo podjetnikom prostorskim načrtovalcem, projektantom in tistim, ki bi to radi postali, različne ideje za reševanjem problemov, s kakršnimi se srečujejo v začetni in nadaljnjih fazah delovanja podjetja.
Na predavanju bodo predstavljene praktične izkušnje Suzane Simič, direktorice zasebnega podjetja Acer Novo mesto d. o. o., z osnovno dejavnostjo prostorsko načrtovanje in projektiranje. Njene izkušnje so bile pridobljene z ustanovitvijo in razvojem podjetja, ki je danes, po več kot 25-tih letih delovanja, eno od večjih zasebnih podjetij na tem področju v regiji in v državi.
Predavanje bo potekalo preko spletne platforme Zoom v sredo, 18. 11. 2020, od 13.00 do 14.30.
Ob prijavi je potrebno plačati kotizacijo na transakcijski račun ZAPS: SI56 6100 0001 8357 306. Kotizacija znaša za člane ZAPS 15€ (z DDV), za člane IZS 30€ (z DDV) ter za nečlane 50€ (z DDV). Prosimo, da pri plačilu za namen napišete, za koga je bila kotizacija plačana, za sklic pa: 00 18112020. Potrdilo o plačilu pošljite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si. Račun vam bomo izstavili po izvedenem izobraževanju.
Skrajni rok za morebitno odpoved (po e-pošti: izobrazevanje@zaps.si) je ponedeljek, 16. 11. 2020, tako za člane ZAPS, kot tudi za ostale prijavljene. Če se boste odjavili kasneje ali če se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške kotizacije.
Člani ZAPS za udeležbo na predavanju prejmejo 2 kreditni točki / Sklop D – Poslovanje in management.
Posebej vabljeni vsi člani, katerim manjkajo kreditne točke za letošnje leto in jih je potrebno zbrati do 31. 12. 2020.
Število prijav je omejeno na 100 udeležencev.