Dvig podjetniških kompetenc
Izobraževanje

Aktualno
Datum: 13.03.2025
Z namenom krepitve podjetniških kompetenc samozaposlenih in mikro podjetnikov v arhitekturni dejavnosti smo v sodelovanju s CEED zasnovali poseben program za arhitekte. Program se začne z uvodnim predavanjem, odprtim za širši krog zainteresiranih, ki mu bo sledila serija mentoriranih delavnic, prilagojenih individualnim potrebam udeležencev. Vsebina predavanj in delavnic je osredotočena na preoblikovanje poslovnega mindseta ter razvoj ključnih poslovnih veščin, ki bodo udeležencem pomagale pri uspešnejšem poslovanju.
V arhitekturi pogosto prevladuje prepričanje, da sta ustvarjalnost in podjetništvo v nasprotju – a kaj če je ravno podjetniški mindset tisti, ki lahko kreativnost dvigne na višji nivo? V tem predavanju bomo raziskali, kako lahko sprememba razmišljanja o poslovanju vodi do večje inovativnosti, boljših priložnosti in večje svobode pri ustvarjanju. S konkretnimi primeri iz kreativnih industrij in praktičnimi strategijami bomo pokazali, kako podjetniški pristop omogoča kreativcem, ne le da preživijo na trgu, ampak tudi uspešno razvijajo svojo kreativno vizijo.
- Cilj programa je opremiti udeležence s praktičnimi orodji, ki jih lahko takoj uporabijo v praksi, hkrati pa jim pokazati, da je poslovanje neločljivo povezano s kreativnostjo.
- Vsako predavanje in delavnica vsebinsko naslavljata izzive, ki smo jih identificirali na podlagi pogovorov in mini raziskave (intervjuji z arhitekti).
- Primarna ciljna skupina so samostojni podjetniki (s.p.) in mikro biroji z največ tremi ustanovitelji.
- Predvideni predavatelji imajo izjemne reference in sodijo v vrh slovenske stroke na svojih področjih.
- Format srečanja
Kaj če je ravno podjetniški mindset tisti, ki lahko kreativnost dvigne na višji nivo? Na dogodku se bo prepletalo predavanje in praktični del, kjer udeleženci v manjših skupinah na kratko izmenjajo mnenja o različnih poslovnih vprašanjih. - Predavatelj in moderator: Andrej Šolinc, CEED Slovenija
Gosta:
Mira Koporčič Veljić, GIZ ZDU
Matej Feguš, Donar
Andrej Šolinc je v življenju skozi podjetništvo zamenjal tri poklice: začel je kot programer, nadaljeval kot prodajalec, zdaj je manager. Nekje na tej poti je so-ustanovil podjetje, ki danes kotira na milanski borzi (danes se imenuje DHH), v Sloveniji je znano pod blagovnimi znamkami Domenca in Domovanje. Zadnjih šest let vodi CEED ekipo, to je njegov mission-fit, ker verjame, da so mala in srednja podjetja steber vsake družbe. Je član metodološke komisije Gazela in sodeluje v pobudah v dobro podjetnikov. Njegova strast je podpora mladim podjetnikom, saj deluje kot mentor v organizaciji JA Slovenia, ki je del globalne mreže JA Worldwide. “Imeti podjetniški “mindset” pomeni, da ne vidiš težave ampak samo nalogo, ki jo moraš rešit na poti do cilja.” iz pogovora na CEED delavnicah Poslušaš ga lahko v podcastu Beyond Leadership.
Matej Feguš je direktor in lastnik podjetja DONAR, ki razvija in proizvaja ergonomske delovne stole. Za svoje izdelke so prejeli številne tuje in domače nagrade, med njimi leta 2013 tudi prestižno nagrado Red Dot Design Award za multimedijski stol Beatnik. Podjetje je eden vodilnih proizvajalcev tovrstnih izdelkov, ki omogočajo kvalitetno, dinamično in aktivno sedenje tako v pisarnah kot doma ter združujejo elemente zdravja ergonomije in modernega designa. Podjetje ima lastno proizvodnjo ter izvaža na najbolj zahtevne trge (Nizozemska, Danska Norveška, Švedska, Italija, Francija, Rusija). Matej je med drugim soustanovitelj dveh podjetij na Hrvaškem (zadnjega je ustanovil skupaj s poslovnim partnerjem iz Italije v letu 2007 na področju proizvodnje poliuretanov). Matej je velik pobudnik intenzivnejše komunikacije med industrijo in oblikovanjem, pogosto pa svoje znanje o ergonomiji ter podjetniške izkušnje deli tudi kot gostujoči predavatelj. “Poslovnih neuspehov ne štejem za neuspeh, so le posledica vsakodnevnega učenja in moje večne naivnosti.” iz intervjuja za GR8.si. Poslušaš ga lahko v CEED Podjetniški podcastu.
Mira Koporčić Veljić, je v osnovi ekonomistka, finančnica. V svoji bogati karieri se je ukvarjala s privatizacijo podjetij, upravljanjem finančnih naložb in nepremičnin ter malo-prodajo.
Kot članica uprave je bila del management ekip v Triglavu Finančni družbi in v KD Kapitalu. Dobro pozna tudi maloprodajo in modno industrijo, saj je bila 7 let direktorica Name d.d. Bila je članica številnih nadzornih svetov in se je ukvarjala z korporativnimi financami ter upravljanjem družb. Ima odličen pregled in znanje o slovenskih podjetjih ter gospodarstvu. Redno sodeluje s CEED Slovenija, kjer kot mentorica pomaga pri postavljanju ustrezne organizacije, pri finančnem poslovanju in deli svoje znanje na področju vodenja. Mira je tudi mentorica na Centru za kreativnost v sklopu Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, Ljubljana. Trenutno je zaposlena in opravlja funkcijo direktorice na GIZ Združenje družb za upravljanje investicijskih skladov. “Država bi morala poudariti pomen finančnega izobraževanja kot ključnega dejavnika v preprečevanju finančnih težav.” iz intervjuja za THE Slovenia
Poslušaš jo lahko v CEED Podjetniški podcastu.
Organizator
CEED / ZAPS
Ura
Predavanje bo potekalo od 14. do 17. ure
Kraj
Predavanje Dvig podjetniških kompetenc bo potekalo na lokaciji: CEED; Brnčičeva ul. 41g, 1231 Ljubljana – Črnuče in preko spleta.
Spletna prijava (še) ne omogoča izbire načina spremljanja predavanja, zato vas prosimo, da nam HKRATI s prijavo sporočite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si ali boste prišli na predavanje v živo ali bi ga želeli spremljati preko spleta! Povezavo za spletno spremljanje bomo posredovali dan pred dogodkom, po zaključku prijav. Preverite tudi neželeno pošto!
V kolikor ne prejmete povezave (po zaključku prijav), nam le-to sporočite po e-pošti NAJKASNEJE do 8h na dan predavanja! V nasprotnem primeru vam spremljanja žal ne moremo omogočiti.
Kreditne točke
Dvig podjetniških kompetenc / 3 KT / Sklop D- poslovanje in management
Prijava
Ob prijavi je potrebno plačati kotizacijo na transakcijski račun ZAPS: SI56 6100 0001 8357 306. Kotizacija znaša za člane ZAPS 42€ (z DDV), za občinske urbaniste, ki niso vpisani v imenik pooblaščenih arhitektov ter člane IZS 84€ (z DDV) ter za nečlane 140€ (z DDV). Prosimo, da pri plačilu za namen napišete, za koga je bila kotizacija plačana, za sklic pa: 00 13032025. Potrdilo o plačilu pošljite na e-naslov: izobrazevanje@zaps.si. Za zaposlene na Občini prosimo, da na isti e-naslov pošljete naročilnico. Račun vam bomo izstavili po izvedenem izobraževanju.
Rok za prijave je sreda, 12.03.2025, do 12h.
Skrajni rok za morebitno odpoved (po e-pošti: izobrazevanje@zaps.si) je sreda, 12.03.2025, do 12h.. Za nepravočasne odjave ali neudeležbo zaračunamo stroške kotizacije.
V primeru premajhnega števila prijav si pridržujemo pravico, da izobraževanje odpovemo.