Učinkovita komunikacija s strankami
Izobraževanje
Aktualno
Datum: 19.09.2025
Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno in utrujajoče. Toliko več napora pa potrebujemo, kadar se pred nami znajde stranka ali drug sogovornik, s katerim težko vzpostavimo tekoč dialog, slišanost in razumevanje. Za učinkovito komuniciranje s strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne prodajne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana in razumljena. Dostikrat pa nam v težavnem pogovoru zmanjka potrpljenja, energije ali sploh želje po nadaljnji komunikaciji, lahko pa nas preplavi jeza, strah ali nemoč. Učinkovit pristop v težavnem pogovoru pomeni stranko razumeti, a hkrati imeti dovolj kapacitete, da pomembne informacije stranki sporočimo na način, da jo sliši in razume. Tega pristopa se zlahka naučite v zgolj štirih korakih, ki jih spoznate na delavnici. Izobraževanje krepi poklicno usposobljenost arhitektov in jim omogoča razvoj novih znanj in mehkih veščin, kar pripomore k njihovi karierni rasti. Z izboljšanjem komunikacijskih spretnosti postanejo boljši voditelji in svetovalci s tem pa si večajo kredibilnost in konkurenčnost na trgu.
Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne izzive iz vsakodnevne prakse udeležencev, zato se bo vsebina nadgrajevala in usmerjala glede na cilje in želje udeležencev.
Predavateljici:
Mag. Vesna Klemenčič Kuder je magistra politologije, mediatorka in predavateljica. Je ustanoviteljica Društva za empatično komunikacijo, izvaja treninge za podjetja, vodstvene kadre in kolektive na temo mehkih veščin, zdrave organizacijske kulture in učinkovite komunikacije.
Polona Klarič je dipl.ekonomistka, specialistka projektnega managementa, terapevtka z licenco metode TCT®, pri svojem delu vnaša elemente kognitivne, humanistične in transpersonalne psihologije ter znanja o vplivu umskega delovanja na zdravje fizičnega telesa.
Organizator
Društvo za empatično komunikacijo
Ura
Predavanje bo potekalo od 9:00 do 13:00
Kraj
Predavanje Učinkovita komunikacija s strankami bo potekalo po spletu.
Kreditne točke
Učinkovita komunikacija s strankami / 3 KT / Sklop D- poslovanje in management