Učinkovita komunikacija s strankami
Izobraževanje
Aktualno
Datum: 22.04.2026
V arhitekturni in projektantski praksi se strokovnjaki vsak dan srečujejo z visokimi pričakovanji naročnikov, pritiski rokov in zahtevnimi komunikacijskimi situacijami. Pogosto pa je prav obvladovanje stresa in jasna, umirjena komunikacija tisti sestavni del posla, ki odločilno vpliva na potek in uspeh projektov.
Društvo za empatično komunikacijo zato pripravlja 5-urno praktično delavnico, ki je zasnovana posebej za arhitekte, projektante ter vse, ki delajo s strankami. Udeleženci bodo prejeli konkretna orodja za učinkovito spopadanje s stresom, regulacijo čustev, razumevanje konfliktov ter strokovno, a hkrati empatično komunikacijo, s poudarkom na realnih izzivih iz prakse.
Vsebina delavnice
Udeleženci bodo pridobili znanja in orodja za:
- učinkovite tehnike sproščanja in takojšnjega umirjanja živčnega sistema,
- obvladovanje napetih ali zahtevnih situacij pri vodenju projektov,
- čustveno regulacijo in ohranjanje profesionalne mirnosti,
- razumevanje potreb, ki vplivajo na komunikacijo z naročniki in sodelavci,
- uporabo tehnike meta-opazovalca za bolj objektiven pogled na konflikt,
- samozavedanje in upravljanje lastnih čustvenih odzivov,
- prevzemanje svojega dela odgovornosti brez občutka krivde,
- analizo konfliktnih situacij s pomočjo strukturiranih praktičnih vaj.
Delavnica vključuje praktične vaje, individualni razmislek, delo v manjših skupinah in analizo primerov iz prakse, ki udeležencem omogočajo takojšnjo uporabo pridobljenega znanja v realnih projektnih situacijah.
Delavnico vodi mag. Vesna Klemenčič Kuder, trenerka komunikacijskih veščin z več kot 15- letnimi izkušnjami s treningi vodstvenega kadra, kolektivov in individualnega coachinga.
Dodatne informacije: Vesna Klemenčič Kuder, Društvo za empatično komunikacijo www.empathiya.com, info@empathiya.com
Organizator
Društvo za empatično komunikacijo
Ura
Predavanje bo potekalo od 13:00 do 18:00
Kraj
Predavanje Učinkovita komunikacija s strankami bo potekalo po spletu.
Kreditne točke
Učinkovita komunikacija s strankami / 3 KT / Sklop D- poslovanje in management