Učinkovita komunikacija z zahtevnimi strankami
Izobraževanje
Aktualno
Datum: 21.11.2025
Delo s strankami je lahko naporno, še posebej ko z njimi težko vzpostavimo jasen dialog, slišanost in razumevanje. Za učinkovito komunikacijo niso dovolj zgolj prodajne tehnike – ključno je tudi razumevanje psihološkega ozadja, saj si stranke želijo predvsem, da jih slišimo in razumemo. V zahtevnih pogovorih pogosto izgubimo potrpljenje ali energijo, lahko pa nas preplavijo močna čustva. Na delavnici boste spoznali preprost pristop za obvladovanje takšnih situacij, ohranitev strokovne drže in jasnega sporočila. Delavnica poteka kot interaktivni trening, prilagojen vašim konkretnim izzivom iz prakse ter krepi mehke veščine komunikacije, strokovno samozavest in posledično konkurenčnost na trgu.
Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin.
Predavateljici:
Mag. Vesna Klemenčič Kuder je magistra politologije, mediatorka in predavateljica. Je ustanoviteljica Društva za empatično komunikacijo, izvaja treninge za podjetja, vodstvene kadre in kolektive na temo mehkih veščin, zdrave organizacijske kulture in učinkovite komunikacije.
Organizator
Društvo za empatično komunikacijo
Ura
Delavnica bo potekala od 9:00 do 13:00
Kraj
Delavnica Učinkovita komunikacija s strankami bo potekalo preko spletne platforme ZOOM.
Kreditne točke
Učinkovita komunikacija s strankami / 3 KT / Sklop D– poslovanje in management