Zasnova temelji na organizaciji prostora v šest delov, ki jih določijo glavne prometnice. Glavne prometne smeri so vzdolžne ceste – Celovška cesta, vzdolžna ulica, oblikovana kot bulvar, in obodna cesta. Priključki na Celovško cesto so trije in od njih potekajo prečne ceste. Območja so razdeljena še z zelenimi površinami. Poleg dveh glavnih zelenih pasov so predlagani še trije klini, ki rahljajo grajeno strukturo in potekajo od zelenega zaledja nad obodno cesto prečno skozi območje proti Celovški cesti. V tako organiziran prostor so nanizani programi – od izključno oziroma pretežno poslovnih in poslovno stanovanjskih, oskrbni programi ob vzdolžnem bulvarju in v zaledju stanovanjske stavbe proti jugovzhodu. Šola in vrtci so ob večjih zelenih površinah. Motorni promet iz vzdolžnega bulvarja in obodne ceste poteka po treh prečnih cestah, ob katerih so parkirišča za obiskovalce, v garažo. Ves promet stanovalcev in dostave je speljan v kletni etaži. Javni promet je speljan po vzdolžnem bulvarju do P+R območja na severnem robu območja. Natečajna rešitev opozarja na razmislek o železniškem postajališču ob krožišču. Peščev promet je predviden ob vseh glavnih cestah po pločnikih. Pomembna smer za pešce je vodena od vrtca na jugu območja vse do severnega roba območja, ki ves čas sledi pogledu na dominantno cerkev Sv. Jakoba. Pot povezuje zelena pasova in zelene kline v območju, ob njej se nizajo odprti javni prostori in površine za družbene dejavnosti.
Teren je delno preoblikovan. Prečni zeleni klini z blagim naklonom povezujejo višji nivo soseščin in nižji nivo vzdolžne ulice. Nagib terena izkorišča za vkopane garaže.
Stavbni tipi nudijo zadostno izbiro različnih stanovanj, tipološko in strukturno. Z razmestitvijo gradbenih mas je oblikovan gradiran poljavni in javni prostor.
Natečajna rešitev korektno odgovori na vprašanja, ponudi programsko dober bulvar in poleg njega še dodatno urbano os s povezavo trgov in zelenih površin. Merilo karejev oblikovanih z glavno prometno mrežo je primerno, omogoča tudi nižjo raven skupnih prostorov, so fleksibilni in omogočajo sprotno dopolnjevanje prostorskih aktov in sam izvedbe. Koncept ostaja jasen tudi s poznejšimi dopolnjevanji zaradi povezovalne urbane poti po diagonali. Natečajna rešitev pravilno locira l. fazo naselja in ji programsko omogoča dobro funkcioniranje v času dograjevanja območja.
Pomanjkljiv pa je premalo premišljen odnos do Celovške ceste in oblikovanje fasade naselja. Stik z brežinami in položaj zelenih klinov ob obvozni cesti ne poudari kvalitet prostora in je tudi premalo prilagojen. Problematična je orientacija stavbnih blokov in kot posledica slabša osončenost stanovanj.
Elaboratu je ocenjevalna komisija podelila priznanje zaradi korektne, dosledno izpeljane, pa vendar fleksibilne rešitve z zelenimi klini, diagonalno potezo pešpoti s trgi ter dobro organizacijo sekundarne ravni oskrbe in odprtih prostorov primernega merila.